Стратегічна мета ТОВ «Санрайс Логистикс» на 2023-й – безперебійне постачання якісних нафтопродуктів власним автотранспортом та залізничними партіями по всій території України.
Ми готові до викликів і виробили відповідні алгоритми дій на випадок усіх можливих екстремальних умов роботи. Тож працюємо далі згідно зі стратегією розвитку діяльності компанії на 2023 рік – оперативно постачаємо нашим клієнтам нафтопродукти, а саме: мазут, бітум, бітумні емульсії, бензин, дизельне паливо.
Торік Україна повністю перебудувала свій ринок пального, завдяки чому надалі буде забезпечена пальним. Про це писав у Facebook директор Консалтингової групи «А-95» Сергій Куюн.
«Ніхто в Європі в це не вірив, але ми це зробили й отримали не тільки географічно диверсифікований ринок, але й принципово новий за транспортною логістикою, в якій 40% припадає на автомобільний транспорт. В умовах війни це єдина життєздатна модель», — пише експерт.
На його погляд, головним викликом й у 2023 році лишається війна. «Які форс-мажори вона ще принесе, ніхто не знає. Серед очевидних випробувань — європейське ембарго на імпорт російських нафтопродуктів, яке стартує з 5 лютого. Багато хто в Європі й Штатах нервує, але, схоже, українці найменше», — підсумував Сергій Куюн.
Загалом же на вартість палива наступного року в Україні впливатиме інфляція, девальвація та зменшення обсягів пропозиції. Відповідними думками з цього приводу з виданням "Фокус" поділився директор спеціальних проєктів НТЦ “Психея” Геннадій Рябцев.
За словами експерта, після 5 лютого набудуть чинності обмеження європейського ембарго, які торкнуться кількох європейських НПЗ у Чехії, Словаччині, Угорщині, Болгарії та Хорватії. Отже, за кілька тижнів до 5 лютого ціни можуть зрости. Водночас подорожчання буде порівняно невеликим від 2 до 20% і збільшення ціни на пальне вдвічі, як це було навесні 2022 року, очікувати не варто.
Віримо в Україну та нашу Перемогу!