У дорожньому будівництві направлена модифікація бітумних в’яжучих є одним із найбільш ефективних заходів, щоб покращити властивості дорожньо-будівельних матеріалів та підвищити довговічність асфальтобетонних покриттів.
Історія модифікації бітумів бере початок з кінця 19 століття і зумовлена потребою застосувати бітум у різних кліматичних зонах та на ділянках доріг із різною вантажонапруженістю. У 30–40 роки 20 століття як модифікатори бітумів почали використовувати синтетичні полімери – поліакрилонітрил, полістирол, полівінілхлорид, бутадієн-стирольний каучук, поліетилен (ПЕ), неопреновий каучук. 60–70 роки стали початком використання в дорожній галузі різних країн світу полімерів, розроблених виключно для модифікації дорожніх бітумів (блоксополімери стиролу та бутадієну – СБР та СБС).
На сьогодні найбільш поширеними модифікаторами в’язких дорожніх бітумів є полімери (стирол-бутадієн-стиролу - СБС), використання яких дає змогу структурувати в’яжучі (підвищити модуль пружності асфальтобетону) та значно розширити їх інтервали пластичності (збільшити температурний діапазон експлуатації покриттів), а також надати бітуму такої специфічної властивості, як еластичність (збільшити опір дорожнього покриття динамічним навантаженням).
Додавання полімерів у бітум призводить до підвищення вартості сировини та будівництва в середньому на 2-5%. Проте в тривалій перспективі має позитивний економічний ефект і загальна економія становить 9-25%, оскільки збільшується термін служби покриття і, як наслідок, зменшуються витрати на подальші ремонтні заходи. Та не менш важливі непрямі вигоди, що включають покращення безпеки руху внаслідок більш прогнозованих властивостей дорожнього покриття і набагато меншої ямковості.
Компанія ТОВ «САНРАЙС ЛОГИСТИКС» має великий досвід у зберіганні та постачанні дорожнього бітуму та бітумних емульсій. За наявності баз зберігання, власного транспорту й комплексної організації логістики постачання – компанія безпечно та оперативно транспортує нафтопродукти автонормами та залізницею по території України.